Για να αντιληφθεί κάποιος τι γίνεται με το θέμα της Κεντρικής Διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων και πως στην Superleague βλέπουν το δέντρο και όχι το δάσος, που επίσης έχει πάρει φωτιά, απαιτείται να προχωρήσει σε μια ιστορική διαδρομή. Ο συνεταιρισμός ιδρύθηκε την σεζόν 2006-07, την εποχή που η θάλασσα ήταν γιαούρτι και στην πιάτσα υπήρχαν κουτάλια για όλους, εξ ου και το ακριβό τηλεοπτικό συμβόλαιο της NOVA που μειώνονταν σταδιακά, όμως δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως όλα αυτά τα χρόνια συντηρούσε τις ομάδες.
Το πρώτο καμπανάκι χτύπησε πριν από τρία χρόνια, όταν με τη ιδιωτικοποίηση του ΟΠΑΠ η Λίγκα δεν κατάφερε να βρει χορηγό για το πρωτάθλημα. Αυτό θα έπρεπε να σημάνει συναγερμό αναφορικά με την ποιότητα του ποδοσφαιρικού προϊόντος που παρέχουν στον κόσμο. Κι όμως, ο ύπνος συνεχιζόταν βαθύς, παρότι οι περισσότερες ομάδες δεν μπορούσαν να βρουν ούτε χορηγό για τις φανέλες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ τη συνέχεια.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Κάνε σχόλιο